czwartek, 5 lipca 2012

FILM: przegląd ostatnio oglądanych filmów.

Hello, postanowiłam, że będę pisać o filmach, które oglądam i nie tylko tych, które polecam:)
Oto ostatnia piątka, którą oglądałam:

1. SAFE HOUSE, http://www.filmweb.pl/film/Safe+House-2012-562264
Grają w nim Ryan Reynolds, aktor mi znany jedynie z komedii, nie umie określić czy się sprawdził w jako poważny aktor, Denzel Washington, według mnie każdy film z nim jest skazany na sukces. Po tym jednak filmie mogę stwierdzić, że niestety nie każdy:) Film niby fajny, jest akcja, są spoko aktorzy, widać, że kasę włożyli a jednak mnie do końca nie przekonał. Jak dla mnie 7/10.







2. JOHN CARTER, http://www.filmweb.pl/film/John+Carter-2012-124382
Takie pomieszanie Indiana Jones'a z Avatarem i Bóg wie z czym jeszcze. Niby ładni aktorzy (jak dla mnie ani ona ani on nie są piękni), efekty sc-fi, akcja. Ogólnie nie przepadam za tego typu kinem- bajka i akcja. Daje -7/10.





3. CZŁOWIEK NA KRAWĘDZI, http://www.filmweb.pl/film/Cz%C5%82owiek+na+kraw%C4%99dzi-2012-280353
Najlepszy film z tej piątki. Gra w nim Sam Worthington (znany z Avatara), choć ja przez cały film byłam przekonana, że to "Spartakus", są bardzo podobni, ale ten drugi niestety nie był by w stanie zagrać ponieważ już nie żyje:(. Wracając do filmu, niby się nam wydaje, że wszystko wiemy, że jest do przewidzenia, a jednak na samym końcu jesteśmy zdziwieni. Fajna akcja, fajny aktor, w sumie temat po części oklepany, ale mi się fajnie oglądało. Polecam. Ocena 8/10.







4. 21 JUMP STREET, http://www.filmweb.pl/film/21+Jump+Street-2012-208694
Jedna z dwóch komedii w tym zestawieniu. Oczywiście ta lepsza bo nie polska. Aktor, który idealnie pasuje do komedii: Jonah Hill ( jakaś rodzina Benny Hill'a?:), grał już w nie jednej. A drugi, który kompletnie nie pasujący do śmiesznych filmów Channing Tatum, znany bardziej z filmów romatycznych, albo akcji. A jednak wystąpili razem i nawet im to wyszło. Komedyjka głupia i czasami pusta, ale śmiałam się w paru momentach okrutnie. Nota +7/10.





5. ŚWIĘTY INTERES, http://www.filmweb.pl/film/%C5%9Awi%C4%99ty+interes-2010-527847
Polska komedia- czyli od razu wiadomo, że lipa. Niestety ale od paru lat nie mamy dobrych komedii. Ta jednak jest troszkę inna, może za oryginalny pomysł i braku tej całej oklepanej obsady. Jedynie Adamczyk się tu pojawił, który gra też w co drugim polskim filmie. Mimo to nie było, źle. Choć jak na komedie to mało śmieszna. Jak na polskie słabe kino -6/10.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz