niedziela, 6 listopada 2011

Ciągle pada....

Czuję się prawie jak w Polsce, tyle, że w Polsce teraz śliczna polska jesień a tu... ulewy, wiatry, burze... jaja hehe, ale chyba trzeba się do tego przyzwyczaić tu chyba tak wygląda zima:)

A przy okazji takiej pogody, trudno nie zanucić: ciągle pada....

i taki mały bonus w postaci reklamy TVN zapowiadającej Władce Pierścionka


Są i tego uroki. Istnieje realna szansa, że zdołam przeczytać mega grubą książkę:) Moja kolejna pozycja to " Pod kopułą" S. Kinga. Dlaczego gruba? Bo ma 927 stron! Jeżeli przeczytam to będzie to mój życiowy rekord, na razie jestem na 120str:)



taka gruba jest!


Jeszcze pare linków z tvn24.pl na temat ulew na południu Francji:
http://www.tvnmeteo.pl/informacje/swiat,27/francja-po-powodzi-przyszlo-tornado,15098,1,0.html
http://www.tvnmeteo.pl/informacje/swiat,27/wielkie-ulewy-nadciagaja-nad-wlochy-zagrozone-takze-hiszpania-i-francja,15068,1,0.html


1 komentarz:

  1. Właściwie to dlatego, że nigdy nie mam pomysłu na tytuł. Zdjęcia były robione na parkingu centrum handlowego "Olimp" i stąd ta nazwa :)

    OdpowiedzUsuń