sobota, 12 listopada 2011

Kamerki internetowe z mojej okolicy i nie tylko , Francja

Postanowiłam pokazać wam parę kamerek internetowych z mojej okolicy, lubiłam na nie patrzeć zanim przyjechałam do Francji, ale robie to nadal. 
Jedne służą mi za informacje jaka pogoda jest  na zewnątrz dokładnie ( mieszkam w mieszkanku na parterze a bujna roślinność wokół mnie nie pozwala mi dostrzec w pełni nieba, słońce już tu nie dochodzi tak jak w lecie), a inne po prostu ukazują piękne miejsca, których jeszcze nie widziałam, albo do których lubię wracać choćby i w ten sposób.

Z seri ładne miejsca kamerki z okolicy Villefranche- sur- Mer ( miasto za Niceą jadąc w kierunku Monaco) 

Ta kamerka działa, w nocy piękny oświetlony miastem port.


Kolejna kamerka, bardzo dobrej jakości, niestety aktualnie wstrzymana, chyba po ostatnich deszczach się zepsuła 

Ta sama lokalizacja tylko bardziej z boku i też wstrzymany obraz

A z tej korzystam chyba najczęściej bo znajduje się w Cannes ( dokładnie nie wiem gdzie ale chyba gdzieś na granicy z le Cannet) strona szybko się ładuje a obraz jest najbardziej aktualny. Dzięki niej nie musze wychodzić z mieszkania, żeby sprawdzić czy słońce świeci czy niestety nie.


Oficjalna strona Nicei może się pochwalić bardzo ładnymi kamerkami, wszystkie prezentuja różne ujęcia okolicy Promenade des Anglais (Promenady Aniołów)  http://www.nicetourisme.com/

Adresy wszystkich kamer z poniższych screenów , znajdziecie tutaj: http://www.nicetourisme.com/Webcams







Parę ujęć z wieczorka: 



Kolejna fajna strona pokazująca najważniejsze miejsce w Cannes- okolice Pałacu Festiwalowego. Na stronie można znaleźć dwie kamery z Cannes, czasami ich obraz jest zmieniany, możemy wtedy zobaczyć morze, port. Aktualnie prezentuje się na nich Bulwar Croisette z najdroższymi butikami (Prada, Gucci, Louis Vuitton, Cartier, Dior itd.) oraz najbardziej ekskluzywnymi hotelami (Martinez, Carlton, Majestic) Kiedyś napisze posta o ww. miejscach:)
Rzadko jednak korzystam z tych kamerek bo mój wolny internet nie pozwala mi się nimi cieszyć w pełni.


Druga przedstawia port za pałacem, widać na niej również kościół- zamek na wzgórzu, oraz park przy Hotel de Ville. Wersja nocna:)



Na stronie znajdziemy również jedną kamere z okolic Antibes- Juan les Pins



Z pewnością jest więcej kamerek, na razie tyle znajduje się w moich ulubionych:)
Polecam wam również parę stronek z kamerami z całego świata!
A tu ta sama strona, z wyborem na cały świat: http://www.123webcam.com/

Kolejna stronka http://www.worldcam.pl/
Tu Francja wyszczególniona http://www.worldcam.pl/6,0,0,F,kamery.html
Szukajcie miejsc, które was interesują, bądź miejsc gdzie wybieracie się na wakacje ( ja tak robiłam i sprawdzałam w ten sposób np. jakie jest morze itp.)

Nie wiem jak wy ale ja uwielbiam, czasem wejść sobie na te strony i podziwiać odległe zakątki np. jak te:

A oglądaliście zwierzątka w zoo, tam też są kamery on-line :

POLECAM WSZYSTKIE LINKI DO OBEJRZENIA:)
Pozdrowienia!


2 komentarze:

  1. Tylko pozazdroscic takich widokow:) cudo! raj na ziemi. dziekuje za komentarz na moim blogu! caluje i serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Such a lovely post, I like these photos! Amazing places!

    Enter the Shopkempt giveaway on my blog!
    Please Follow me on Cosa mi metto???

    OdpowiedzUsuń