czwartek, 5 stycznia 2012

Pilsko, Polska

Moje aktualne rejony zamieszkania, przez najbliższe minimum trzy miesiące, to góry w Beskidzie Żywieckim, a dokładnie rejon Pilska. Najwyższe wzniesienie ma 1557 m.n.p.m. i można z niego podziwiać piękne widoki. Dziś pokazuje zdjęcia z poprzedniego sezonu zimowego. Na Pilsku jestem co rok od jakiś 5 lat. Na moim dysku mam tysiące zdjęć z szusowania na nartach po tych pięknych rejonach, także muszę dokładnie przejrzeć moje zasoby i wrzucę tu jeszcze jakieś fotki mojej aktualnej okolicy. Pokaże wam też jak pięknie wygląda Pilsko latem. A poza tym aktualnie czekamy na jutrzejsze opady śniegu;) No i zapraszam wszystkich na narty i snowboard na stoki Pilska. Polecam zobaczyć stronkę http://korbielow.net/, znajdziecie na niej kamerki ze stoków, aktualne warunki no i newsy na bieżąco co i jak słychać w wiosce Korbielów;)



ostatni wyciąg na szczyt

widok na schronisko na Miziowej



Z Miziowej na Sczawiny



trasy
śliczna kicia











4 komentarze:

  1. bardzo ładne zdjęcia tylko mam 1 pytanie czy to zdjecia wykonane przez ciebie ??
    zapraszam na mojego bloga http://cos-o-niczym1.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  2. pewnie, że fotki ja robiłam:) nie ruszam się nigdzie bez aparatu:)
    Ostatni kotek jest tylko z neta ściągnięty:) Pozdrawiam i zapraszam do śledzenia bloga!

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczne zdjęcia.Obserwuję i rowniez zapraszam do obserwowania mnie. http://karo-just-me.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. W pięknych okolicach mieszkasz:) I cóż z tego, że nie Francja:)
    A ja akurat przed chwilą sprawdzałam ceny biletów lotniczych do Paryża, i może kiedyś się wybierzemy:)

    OdpowiedzUsuń