piątek, 23 grudnia 2011

Światełka, ozdóbki itp.; Francja


Francja daleko, ale zdjęcia i wspomnienia pozostają. Dziś jedne z ostatnich zdjęć przedstawiające ozdoby świąteczne w Cannes i okolicy. Z moich obserwacji wynika, że Cannes nie jest tak szalenie pięknie przybrane jak Nicea, ale okoliczne wioski wyglądają ślicznie. Praktycznie każde rondo i roślinności na nim przybrane, drogi w okolicy także. Tam jedynie śniegu brak- ale raczej mało prawdopodobne żeby tam coś sypnęło.

Z racji tego, że pozostaje w PL może uda mi się pstryknąć jakieś fotki mojego miasta oświetlonego i także zrobię o tym post, ale boję się, że mogę w tym roku nie zdążyć;)

Jako, że parę osób tu jednak zagląda (niedawno przekroczyłam tysiąc wyświetleń) życzę wszystkim odwiedzającym mojego bloga WESOŁYCH I SPOKOJNYCH ŚWIĄT!!! 


gdzieś na drodze Nicea- Cannes, z auta

Mougins
Mougins- rondo

Le Cannet

Dodaj napis

prawie Cannes

Cannes

Cannes


 Bd. Croisette

W butikach też święta- Gucci



Cannes


świąteczne budki






wystawa w sklepie z szampanami itp.





Carnot

Bulwar Carnot

Niektóre zdjęcia robione z auta nie są w pięknej jakości, dlatego też wielu zdjęć nie dodałam bo były w ruchu i rozmazane.  Mam nadzieje, że te co są również się Wam spodobają:)

Wesołych...:)

2 komentarze: