wtorek, 13 grudnia 2011

Świąteczna Nicea; Francja

Dziś nieco świątecznie i troszkę zwiedzania. Kilka dni temu odwiedziłam Nicee, a że okres już świąteczny to zdjęcia głównie przedstawiają ozdóbki i tym podobne. W Nicei jestem po raz kolejny, ale tym razem odwiedziłam ją na krótko i zwiedzania nie było, a zwiedzać jest co. Mam nadzieje, że będzie mi dane jeszcze ją dokładnie zbadać. 

piękne budynki




nie mogłam się powstrzymać- atrakcja w centrum handlowym:)

ruszający się Eskimosek

pingwin też machał skrzydełkami:)



ich świąteczne ozdoby troszkę się różnią od naszych polskich

pięknie przybrana choinka

słodkie misie

ozdobione ulice

główna aleja handlowa Nicei

świąteczny Plac Masséna


Diabelskie koło- fajne miejsce do podziwiania panoramy miasta



jedno z ładniejszych miejsc

choinki świąteczne


1 komentarz: