poniedziałek, 5 grudnia 2011

Chciałabym mieć kotka...:)

Moim marzeniem jest mieć swojego kotka.. jestem w nich zakochana.mam nadzieje, że do pół roku będę mogła się nim pochwalić. Jeżeli, ktoś może mi coś powiedzieć o zachowaniu, życiu kotów piszcie... Powoli muszę zacząć się uczyć wszystkiego o nich:) Pare fotek.. wszystkie pochodzą ze strony http://weheartit.com .









 







Najbardziej bym chciała kotka brytyjskiego 
  








 Każdy z tych kotów jest piękny, chyba będę jednak wybierać wśród krótkowłosych, nie persów, i raczej w ciekawej barwie, może być nawet trikolorek, albo rudy. Piękne są koty brytyjskie, całe szare niemal niebieskie. Ważne by był malutki, zdrowy i słodziutki.










Uwielbiam mruczenie kotka, nie mogę się doczekać aż będę mieć swojego mruczka!!!

7 komentarzy:

  1. Po tym poście też chce mieć kotka! :)

    Zapraszam na mojego bloga: ikarmani.blogspot.com :)
    + do obserwujących :)

    OdpowiedzUsuń
  2. i mnie marzy się kotek:) ale studiuję, często się przemieszczam: dom-miasto, w którym studiuję-wyjazdy zagraniczne.. i nie miałabym z kim go zostawiać. ale jak już trochę osiądę.. to na pewno nabędę!:) myślałam o Singapurskim, to podobno największe przytulaki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. jakie słodziaki <3 uwielbiam kotki...
    zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam koty, ale się tak złożyło, że mam psa haskiego ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. pewnie,male kotki sa fajne. Ale z malych kotkow robia sie duze koty i choc sa w dalszym ciagu slodkie madre piekne i intrygujace to jednak wlasnie wtedy pokazuja swoj charakter i potrzeby.Zanim wezmiesz cudo do domu to zastanow sie czy bedziesz mogla poswiecic mu wystarczajaco duzo uwagi,zainteresowania,bezwzglednej i bezwarunkowej milosci jak zacznie dorastac i pokazywac pazurki i zmeczenie Twoja osoba.Z mojego dobrze ulozonego cuda wyrosla kaprysna panienka ktora robi co chce i kiedy chce a o dobrych manierach przypomina sobie wtedy kiedy chce cos ode mnie wycyganic albo ukryc, np wygryzione futerko z kozaka.. ale chyba robi tak bo wie ze wybacze jej wszystko i na dobranoc ucaluje ten rozowy nosek a ona bedzie udawala ze ucieka ale niech tylko zapomne o calusku to jaki wrzask mnie goni tak ze natychmiast zawracam i znajduje nosek zadarty w gore :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy<-- sama sobie odp. każdy zwierzak ma swój charakterek, swoje dobre i złe strony, tak jak człowiek. Można pokochać i zaakceptować wady bo są i zalety. Nikt nie jest idealny nawet słodki kotek:)

    OdpowiedzUsuń