sobota, 24 listopada 2012

Trochę filmów i seriali

Hello!

Na początek serial, który towarzyszył mi ładnych kilka lat.
Oglądnęłam wszystkie odcinki, ale teraz kiedy za mną ostatni odcinek ostatniej ósmej serii, mam wrażenie, że mało pamiętam z pierwszych sezonów . może zacznę oglądać od nowa. O jaki serial chodzi.. oczywiście o mój ulubiony Desperate Housewives czyli Gotowe na wszystko. Z tych wszystkich tasiemców za oceanu ten najbardziej lubiłam  Był śmieszny, wzruszający, trzymający w napięciu- jednym słowem idealny. Wszystkie aktorki lubiłam, każda była inna i po trochę do każdej można było się utożsamić. Będzie mi go brakować:(
Serial oczywiście oceniam na 10/10 i polecam wszystkie serie!

Jest tyle zdjęć w sieci, że nie umie wybrać, wszystkie są super... o to kilka









Z nowych seriali, na bieżąco oglądam: Zemstę i powoli się zabieram do drugiej serii American Horror Story:)





A z racji tego, że jestem we Francji i nie posiadam polskiej TV oglądam parę polskich seriali:) Wypadają słabo z tymi z Ameryki, ale jakiś kontakt z PL trzeba mieć.

Od zawsze oglądam Na Wspólnej- jedyny polski tasiemiec, który lubię.



A teraz zaczęłam Lekarzy i Przyjaciółki  Co do tego ostatniego po pierwszym odcinku miałam wątpliwości (1 odcinek, to była masakra, okropnie sztuczny) ale powoli się rozkręca i z braku laku oglądam.

Właśnie jestem po 13 od. i jestem pod wrażeniem. Trochę akcja naciągana, ale się dzieję:)


Lekarze nawet, nawet, ale trochę im brakuję ( oglądam oczywiście ze względu na Małaszyńskiego:)



Tyle o pożeraczach czasu!

Teraz filmy, które oglądałam ostatnio. 
Tym razem polskie.. i o dziwo dobrych filmach:)
Jedziemy od najlepszego do najsłabszego, bo nie był tak tragiczny jak Kac Wawa:)

"W ciemności"
http://www.filmweb.pl/film/W+ciemno%C5%9Bci-2011-525620
Na początku bałam się , że będzie jednak trochę nudny, trochę nie dla mnie. Niestety nigdy nie lubiłam historii i tematów związanych z wojami itp. Jak zwykle nie będę się rozpisywać na temat fabuły, po co jak film trzeba obejrzeć. Powiem tylko, że będzie to film dobry dla młodych jak i tych dużo starszych. I szczerze nie dziwię się nominacji do Oscara. Świetna, chyba jak zwykle, rola Roberta Więckiewicza! Mało aktorów- celebrytów, dobry scenariusz i dzięki temu pełen sukces. Więcej tak dobrych filmów, nie mówię  że wojennych ale tak nakręconych, trzymających się kupy nic na siłę- po prostu życie!
ocena: 8/10



fajny aktor, szkoda, że nie nasz.. coś ma z Craig'a:)



"Nad życie"
http://www.filmweb.pl/film/Nad+%C5%BCycie-2012-651141
Trochę ckliwa historia- ale prawdziwa i chyba to najbardziej wzrusza. Wszyscy znaliśmy Agatę Mróź wszyscy słyszeliśmy jej smutną historię a teraz ją pokazano. Może nie jest to kino najwyższych lotów, ale warto obejrzeć jak zmieniają się w życiu priorytety gdy przychodzi choroba, miłość, rodzina. Kolejny film nie kręcony pod publikę nic na siłę.
7/10

Olga dobrze zagrała, tylko zawsze ja uważałam za niską a tu Agata tak duża, no ale cięzko by było znaleźć kogoś podobnego i wysokiego


oryginalna para młoda

filmowa...





"Skrzydlate świnie"
http://www.filmweb.pl/film/Skrzydlate+%C5%9Bwinie-2010-507364
Porównując do innych polskich filmów ten nie jest zły, jakaś tam fabuła jest, o coś chodzi w tym filmie. Może ludzie, szczególnie ci którzy kibicują mówią, że to bajka, ale ja się na tym nie znam i obraz kibiców przedstawiony w filmie mi wystarcza nie chce wiedzieć jak to, źle wygląda naprawdę. Jak zwykle film z Małaszyńskim musiałam obejrzeć i jak zwykle mi się podobał:) 
6/10

Małaszyński mi sie bardzo podoba ale jednak wole go ubranego:))





"Big Love"
http://www.filmweb.pl/film/Big+Love-2012-628710
Dziwny film i nie do końca dobrze zrobiony. Uważam, że sceny seksu były za bardzo obnażone. Może i to jakieś przełamywanie tabu, ale było to niesmaczne. Ogólnie cały film był za bardzo przesiąknięty seksem, wydaje mi się, że pożądanie i namiętność można pokazać trochę w inny sposób. Ogólnie nie było, źle ale trochę niesmak pozostał.
5/10






To tyle z polskich filmów. Następnym razem napisze coś o zagranicznych pozycjach:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz