poniedziałek, 31 października 2011

KSIĄŻKA: "Szepty zmarłych" Simon Beckett

Jakoś nigdy nie byłam wilbicielem czytania książek, ale z braku innych rozrywek, a może i wieku, zaczynam nadrabiać zaległości. Z perspektywy czasu żałuję, że jednak wcześniej nie czytałam ich więcej- zawsze było coś ciekawszego do zrobienia. Pani od polskiego ucieszyła by się pewnie z mojego nawrócenia:)


 Kolejną pozycją w mojej biblioteczce są "Szepty zmarłych", Simona Beckett'a. Wcześniej nie znałam tego autora, teraz jednak wiem, że inne jego książki też znajdą się w najbliższym czasie w szeregach mojej biblioteczki.

autor, Simon Beckett

Książka jest thrillerem medycznym, kryminalistycznym. Jest trzecią z serii powieści o życiu i pracy antropologa Davida Huntera. Także przed mną zakup jeszcze: "Chemii śmierci", "Zapisane w kościach" i najnowszej "Wołanie grobu".

cała seria, nie po kolei
Z racji tego, że od najmłodszych lat lubiłam gatunki takie jak horror, thriller, kryminał:) Jestem chyba dzieckiem " Z archiwum X" :) Książka bardzo przypadła mi do gustu. Jeżeli ktoś lubi np. serial CSI, lub inny związany z pracą śledczych, na temat hmmm, zwłok, musi przeczytać powieści autora Simona Beckett'a. Chcecie wiedzieć co oznacza sformułowanie "trupia farma"- zapraszam do lektury:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz