piątek, 28 października 2011

Parc Zoologique de Fréjus; Francja


Kolejnym miejscem, który odwiedziłam było Zoo w miejscowości Frejus. Po obejrzeniu strony internetowej nie byłam przekonana co do tego Zoo, wydawało mi się mało atrakcyjne i małe. Niestety te  obawy potwierdziły się na miejscu.

hiena-  całkiem inaczej sobie ja wyobrażałam
Wstęp do parku dla dorosłego kosztował 14,5€. Jedynym plusem było to , że po zoo można poruszać się samochodem i można go zostawić praktycznie przy każdej atrakcji, pewnie troszkę gorzej to wygląda w środku sezonu, ale my byliśmy końcem października. 
Pierwsze wrażenie- strasznie zaniedbane miejsce. Nie byłam wcześniej w innym zoo oprócz wrocławskiego w Polsce. Porównując te dwa miejsca były to przeciwległe bieguny. 



Klatki, ogrodzenia zwierząt były w złym stanie, bałagan, śmieci, zero kontroli co ludzie robią i co dają jeść zwierzętom. Same zwierzęta nie wyglądały źle- ale teren w okół nich to była porażka. Spotkaliśmy nawet w alejkach stadko szczurów i raczej nie były one atrakcją zoo. Nawet porzucony samochód, bez szyb, miał swoje miejsce w zoo.
Podsumowując, chyba nie polecam tego miejsca, można zrazić się do zoo.

słodkie owieczki

kucyk


guanaco


hipcio
 Oglądaliście Madagaskar? Przedstawiam Wam Króla Juliana i to nie jednego.

Lemury to moje faworyty tego Zoo. Ich oczka poprostu były słodkie.
Polecam obejrzeć filmiki na youtube.com , na zachęte tu jest link do jednego

http://www.youtube.com/watch?v=AVMNuYzeIIU








zakręcony okaz

jeżozwierze 



dodatkowa atrakcja zoo, poza programowa


słodka małpka

strasznie głośne papugi

ale też i piękne

słonik

zebra

tygrysek
Oficjalna strona Zoo:
http://www.zoo-frejus.com/

2 komentarze: